آموزش دانلود و ذخیره تصاویر اینستاگرام

آموزش ذخیره تصاویر اینستاگرام


اینستاگرام پرطرفدارترین شبکه اجتماعی این روزها است.  متاسفانه این اپلیکیشن فاقد قابلیت ذخیره و دانلود تصاویر و ویدیو ها ست. در این آموزش به شما روش هایی را نشان خواهیم داد که بتوان به سادگی تصاویر و ویدیوهای موجود در اینستاگرام را دانلود و ذخیره کنید.

برای دانلود و ذخیره تصاویر و ویدیوهای اینستاگرام نیاز به استفاده از سایت ها و اپلیکیشن های ست در ادامه معرفی خواهد شد.  برای این کار هم می توانید اپلیکیشن های دانلود و ذخیره تصاویر اینستاگرام را استفاده کنید و یا بدون نیاز به دانلود نرم افزار از وب سایت های مخصوص این کار استفاده کنید. 


دانلود و ذخیره تصاویر اینستاگرام در اندروید


روش اول

  1. اینستاگرام را باز کنید و تصویری که می خواهید آن را دانلود کنید را پیدا کنید بر روی آیکون سه نقطه بالای تصویر کلیک کنید.

دانلود تصاویر اینستاگرام

  1.  در منوی باز شده گزینه Copy Link  را انتخاب کنید.

دانلود تصاویر اینستاگرام

  1. وارد وب سایت downloadgram.com شوید  و لینکی که کپی کرده اید را در فیلد موجود در این صفحه پیست کنید  بر روی دکمه Download  کلیک کنید.

دانلود تصاویر اینستاگرام


  1. چند لحظه صبر کنید و روی دکمه Download Image کلیک کنید.  و به همین سادگی تصویر مورد نظر دانلود خواهد شد.

دانلود تصاویر اینستاگرام



روش دوم

  1. وارد گوگل پلی شوید و اپلیکیشن FastSave  روی گوشی خود نصب کنید. اپلیکیشن را اجرا کنید و گزینه Fastsave Service  را فعال کنید. 


دانلود تصاویر اینستاگرام


  1. روی دکمه Open Instagram  کلیک کنید تا اینستاگرام باز شود.


دانلود تصاویر اینستاگرام


  1. تصویر و یا ویدیویی که تمایل دانلود و ذخیره آن دارید را پیدا کنید و روی آیکون سه نقطه بالای آن کلیک کنید.

دانلود تصاویر اینستاگرام


  1. گزینه Copy Link  را انتخاب کنید.  مشاهده می کنید که اپلیکیشن به طور خودکار تصویر مورد نظر را دانلود و ذخیره میکند.  برای دسترسی به تصاویر ذخیره شده میتوانید روی گزینه My Downloads درباره اپلیکیشن کلیک کنید و یا به گالری گوشی  مراجعه کنید.



دانلود و ذخیره تصاویر اینستاگرام در کامپیوتر

سایت Downloadgram که  برای ذخیره تصاویر در اندروید از آن استفاده کردیم در ویندوز نیز کاربرد خواهد داشت. مراحل دانلود تصاویر نیز تقریباً یکسان است.  روی آیکون سه نقطه تصویر مورد نظر کلیک کنید و گزینه Copy Link  را انتخاب کنید.

وارد وب سایت  www.downloadgram.com  شوید  و لینکی که کپی کرده اید را در فیلد موجود در این صفحه پیست کنید  بر روی دکمه Download  کلیک کنید. چند لحظه صبر کنید و روی دکمه Download Image کلیک کنید.  و به همین سادگی تصویر مورد نظر دانلود خواهد شد.


بوک مارک کردن تصاویر در اینستاگرام

اینستاگرام دارای قابلیتی است که به شما اجازه می دهد تصاویر را در خود اینستاگرام ذخیره کنید.  اگر فقط نیاز دارید تصاویر را در جایی ذخیره کنید تا بعداً آنها را ببینید و نیاز به استفاده از تصاویر در جای دیگر ندارید این گزینه بسیار کاربردی خواهد بود. 


  1. اینستاگرام باز کنید و تصویری که می خواهید آن را ذخیره کنید را پیدا کنید و روی آیکون بوکمارک در پایین تصویر کلیک کنید.

دانلود تصاویر اینستاگرام


  1. برای دسترسی به تصاویر بوکمارک شده وارد قسمت پروفایل شوید.

دانلود تصاویر اینستاگرام



  1. روی منو در قسمت بالا سمت راست کلیک کنید.

دانلود تصاویر اینستاگرام


  1. روی گزینه Saved  کلیک کنید.  مشاهده می کنید تمام تصاویری که بودم کارکردهای در این قسمت ذخیره شده است. 


این‌ها تنها چند روش از روش های موجود برای دانلود و ذخیره تصاویر اینستاگرام است.  از این پس شما به راحتی می توانید تصاویری که دوست دارید را ذخیره و بعدها مجدداً استفاده کنید. شما از چه روشی برای ذخیره تصاویر اینستاگرام استفاده می کنید؟  لطفاً روش های خود را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.







Comments

Popular posts from this blog

جلوگیری از هک شدن اینستاگرام

هر آنچه که باید درباره TLS و SSL بدانید

آموزش پاک کردن کامل اکانت تلگرام